středa 13. srpna 2008

Tisková zpráva ze dne 13.8.2008

Půlrok se s půlrokem sešel a mně zbývá v Seville poslední týden. Vhodný čas na rekapitulaci všeho co se událo, dalo by se říci, ale to se mi nechce :) ...takže nic. Jsem unavený a blog už stejně nikdo nečte. Vzpomínky zůstanou v hlavě a fotky se vypálí. Tyhle články pak stejně poslouží akorát tak mně, až si budu připomínat po dlouhých zimních večerech skvělý půlrok. Ten nejlepší.

Jedině tak ještě na co se těším domů:

- chleba
- rohlíky
- májka
- tvaroh

(tuto hitparádu vytvořil můj hladový žaludek, některé články vytvořené hlavou vás ještě čekají - pozn. red.)

4 komentáře:

Mejla řekl(a)...

Lavi, tesime se na tebe! A este se teda musime domluvit, co s tim festivalem. Porad jsem se nerozhodl :) Ale co vim urcite - bude pingpongovy turnaj a ty tam samozrejme nesmis chybet. Uzij si posledni tyden, ja si jdu dat rohlik s majkou a chleba s tvarohem.

Lavi řekl(a)...

Jupí, jupí. Mejlo, těším se na turnaj mooc a na fesťák taky, určitě pojeď, budu tam já a ... dál už nevím jak tě přesvědčit :) no a jinak se těším ouplně strašně moc domů na vás všecky. Jak se to blíží čím dál víc, juchú. Nebýt vás tak bych tu zůstal. I ten tvaroh a májku bych přežil...

venus řekl(a)...

Všichni se těšíme :) a blog si čteme, neboj :)

Lu řekl(a)...

Heeej, nemam byt nahodou letos na pingpongovy turnaj zvana? No, ale asi stejne nebudu moct...asi...:-)
a blog ctu, jen je mi trapne ti tu furt komentovat jak nejvetsi treperenda :-)