pondělí 16. června 2008

Noční radovánky, 10 x 4 výjevy

Tak se hlásím po dlouhém a docela hektickém měsíci, kdy nebylo moc příležitosti sem něco hodit, přece jen začínají zkoušky, Euro a tak... A kvůli právě mezizkouškovému oddechu, lítosti z neuvěřitelně zpackaného konce Karlovy reprezentační trenérské kariéry a taky z důvodu nashromáždění docela zajímavých fotek tu prostě něco už dát musím.

A po všech těch památkách a krásách různých koutů Andalusie si tentokrát můžete vychutnat vychutnávání večerů ve stále vyhřátější Seville. Ještě tak na konci května se to dalo, člověk si musel brát na večer i mikinu, ovšem teď těch 30 °C o půlnoci už je docela hodně. Jak je venku přes den netuším, protože na slunko nevycházím, nechci umřít. Jo a teda ten večerní život tady: ...no i díky tomu počasí se někam ven vychází tak kolem 23h, návraty se odehrávají v rozmezí 5. až 13. hodiny ranní. Od 22h tu platí zákaz požívání alkoholu na veřejnosti, takže člověk musí být hodně opatrný pokud nechce dostat pokutu 300e. Protože však v barech a pivnicích jsou ceny trochu někde jinde a do některých vás (teda mě) v kraťasích a mikině prostě nepustí (Španělé nosí bílé nebo růžové košilky a dlouhé kalhoty) stále dáváme přednost konzumaci surovin zakoupených v supermarketu. Policie je docela aktivní, ale na určitých místech přece jen trochu shovívavější. Pokutovat stovky popíjejících lidí na náměstí San Salvador někdy před půlnocí by sice bylo dle zákona, ovšem nijak etické, morální a ohleduplné vůči bavícím se lidem. Takže je jen vyženou, hrozíc obuškama. A jaká, že jsou naše oblíbená večerní místa můžete vidět, hezky chronologicky, zde:

2 komentáře:

Lu řekl(a)...

Vino otviras jako starej profik!

Anonymní řekl(a)...

Haló haló! Jsem studentka, která zcela vážně uvažuje o Erasmu v Seville. Bohužel, na naší škole na oddělení zahraničních vztahů nevědí nic, na stránkách Sevillské univerzity taky chabý a hlavně vůbec netuším, do čeho se to vlastně pouštím! A mám pocit, že jsi ten pravý, kdo by mi mohl poradit :-) Nikde jsem tu nenalezla žádný mail, chtěla bych Tě poprosit, jestli by jsi se mi ozval na janahrdlicka@centrum.cz a byl ochoten odpovědět mi na pár dotazů... Moooooooc by mi to pomohlo. Předem dík! Jana, možná budoucí erasmačka :-))