pondělí 7. dubna 2008

Tisková zpráva ze dne 7.4.2008

Dnes začala Feria de Abril a po dvou týdnech od Semany Santy tedy máme další týdenní prázdniny. O těchto dvou sevillských megasvátcích, ale i o dalších věcech se tak někdy v následujících dnech rozepíšu víc. Fotky památek tentokrát budou chybět, protože od výletu do Cádizu a Jerezu jsem nikde nebyl. Není čas, máme moc práce do školy. Ale i tak se je jistě na co těšit a možná přijde i bulvár. Takže sledujte více na wewewedotsevijavidotblogspotdotkom. Informace o počasí: po týdnu horka, s odpoledními teplotami 37°C na tabuli u lékárny, dnes leje jako s konve, zatím CHAO, jdu se učit.

Na závěr ještě malá soutěž s odpovědí: Jak se jmenuje kráska na obrázku? Ano správně, je to nějaký pes.

8 komentářů:

Lu řekl(a)...

Je to Tinkerbell. Co vyhravam?

venus řekl(a)...

Fuckera má Pink, že ... ? :D

Lavi řekl(a)...

...aha, no já jsem tam jakože tu odpověď napsal, že je to pes, dál jsem nic vědět nechtěl :) netušil jsem, že se vyznáte ve jménech psů celebrit, nebo psích celebrit? Každopádně je mi ho líto. PS: V South Parku, díl 812, spáchá tento pes sebevraždu :) ...doporučuji

Lu řekl(a)...

Tak to potom ale neni soutez a je to nefer a nesportovni, kdyz uz jsem konecne vyhrala :-)

Lavi řekl(a)...

No jo halogenko, promiň, ale je tam napsané soutěž s odpovědí :) ...prostě ti není souzeno vyhrát. Tak snad příště ;)

Lu řekl(a)...

hodiny a hodiny googlovani a patrani po tom, jak se ten zas...traceny pes jmenuje - a k nicemu!

Mejla řekl(a)...

Chudak Hal a pejsek...obou je mi lito. Paris ne.

Jancll řekl(a)...

Leave her alone! Leave Britney ALONE!!! :)