úterý 15. dubna 2008

V továrně na tabák...

Tak jen takové intermezzo ze školy. Včera jsem měl svou první prezentaci ve španělštině, připravoval jsem si ji celou sobotu a neděli (mezitím jsem ještě zaskočil na 10 hodinek s děckama na Ferii). Prezentace byla úchvatná, tolik nádherných obrázků a nových informací, jediný slide nebyl zbytečný, každý další bezchybně a precizně navazoval na předchozí a za doprovodu mé plynulé španělštiny plynul čas plynule k pompéznímu závěru s přehledem dokonalých zdrojů, následovaný ohlušujícím aplausem oněmnělých přihlížejících. Anebo to taky mohlo vypadat tak, že jsem tam za tu půlhoďku, mávaje chaoticky rukama před plátnem, něco odkvákal za pomocí čtení z papíru, v jednom okamžiku jsem řekl místo leden únor, v jiném jsem se zase ztratil natolik, že jsem plynule přešel k dalšímu slidu téměř bez povšimnutí a po uplynutí závěru se zdroji z internetových stránek (wikipedie) si po obvyklém plácnutí rukou asi šesti spolužáků sedl zpátky do lavice. Zkrátka záleží na úhlu pohledu, každopádně jsem rád, že to i ve španělštině jde. Ještě se tak naučit používat víc časů než... přítomný. No tak to jen taková první vlaštovka, druhá následovala v další hodině, kde nás, dva Čechy, paní profesorka pochválila za vysokou úroveň znalostí a naše dosavadní práce nám oznámkovala jako Bien. Tak teď jen dodělat zbylých asi 90% prací a do června se naučit na zkoušky.

Jo a jestli chcete vědět o čem prezentace byla, tak vězte, že se jednalo o jednoduchou obecnou charakteristiku země, do které se na Erasmus v příštím školním roce vydá prozměnu Chock. Chocku gratuluju :) dojedu za tebou na kole.

2 komentáře:

Jancll řekl(a)...

Nerikej mi, ze to bylo o Slovensku. POME NITRA!

Lavi řekl(a)...

To jsem neřekl...