pátek 7. března 2008

Pozor, soutěž!

Původně jsme ten nápis chtěli vyfotit, protože se nám moc líbil, no ale vyšlo to takhle, takže je z toho soutěž. Kdo uhádne co je napsáno na ceduli (nápověda: před prudkou zákrutou na silnici u Rondy) vyhraje... vyhrajééé... vyhraje třeba místní pivo. Osobně mu ho v létě doručím. Tak co, motivace dobrá, ne? A kdo umí aspoň trochu španělsky, tak by to neměl být problém. Tak pome...

5 komentářů:

Lu řekl(a)...

Ja vim, zas pisu prvni, ale nemohla jsem si pomoct. Moc rada bych vyhrala soutez, ale kdyz ono tam jde hovno videt a moje fantazie je bezbreha, je to past. Na googlu taky nic, napoveda je chaba...:-(

venus řekl(a)...

Není tam devadesátka? Já nevím :) souhlasím, jde tam hovno vidět!

Jancll řekl(a)...

Eocat 22 am! A taky je tam zamraceny smajlik. Myslim, ze jsem nejbliz, takze bych mel vyhrat...

venus řekl(a)...

Lavi mlčí, napíná :) mrkni na můj blog, mám tam krvavou historku :) kromě tebe to asi nikdo nečte :DDD

Martin řekl(a)...

Tak to bude urcite curva peligrosa!

... zdravim z Valencie