středa 5. března 2008

Velké prádlo

Uběhl jeden měsíc a najednou je to tady. Pokud nechci jet druhé kolo s ponožkama nebo chodit v trenkách naruby, musím si vyprat! Znal jsem to z doslechu. Prý se u toho dějí strašné věci. Někdy všechno zrůžoví, někdy se něco zmenší a někdy snad u toho dokonce i něco zmizí. Mám velký strach, co když se něco nepovede? Co když to špatně nastavím, nasypu špatné množství prášku, nasypu ho jinam, nepustím vodu, vytopím kuchyň, zničím pračku...? Ne, nic takového se neděje. Jediné pondělní a úterní dvouhodinové ranní volno od školy je sice vyplněno praním a věšením, ale vše probíhá v pořádku. Prádlo visí, pomalu usychá. Em se chce zmocnit plánů v plechovce. Zde ve Stínadlech nebudou v bezpečí, musím je spálit. Em se blíží po shodech zvonice... Jedinou nadějí bude ježek v kleci... Konečně je středa. Přicházím domů a sbírám suché kusy prádla. Začínám ho skládat do skříně. Těžko se mi dýchá, pomalu doskládávám poslední kus do skříně a s nataženou rukou se začínám valit na zem, padám vysílením na podlahu a únavou usínám. S úsměvem na rtech. Nekonečná, tři dny trvající námaha je u konce.

A na fotce je teda ten můj slavný výhled z okna, kde se suší prádlo (vybrán reprezentativní - vánoční - vzorek). A na měsíc mám zase pokoj. Jupí.

5 komentářů:

Lu řekl(a)...

To zas bylo kraaassneeee...bude pravidelna rubrika Pereme s Lavim? :-)

venus řekl(a)...

Tolik povyku pro troje trenýrky? :)

Jancll řekl(a)...

Presne :). Ja si peru kazdy tyden, ziliony pradla... Ale tak dobre, ze se ti dari ;). Per to tam jak do...

Lavi řekl(a)...

Vám dám... nedělejte si z toho legraci. U ženských se to pochopit dá, ale že takovou věc nebere vážně ani Janík... Nééé tak dobře. Myslel jsem, že praní bude větší sranda, prostě se to vypralo uschlo to a leží to ve skříni. A je toho víc než troje trenky. A rubrika nebude. Jedině tak pereme se s Lavim. Až přijede nějaká návštěva...

venus řekl(a)...

Já tady peru týdně tak 3-4 pračky prádla :D angláni perou rifle po jednom až dvou dnech nošení... nepochopeno.