neděle 10. února 2008

Bydlím, tedy žiju

To španělské „vivir“ coby synonymum pro obě česká slovesa v nadpise je neuvěřitelně trefné pro mou situaci. Je 21:39, pátek a já jsem konečně vyházel věci z kufru v kamrlíku bytu na ulici Amador de los Rios a nacpu do sebe všechny zbytky jídel co jsem při tom našel, protože mám hlad jak prase ...vlk. A ani nic nenapíšu, protože mě nic nenapadá, protože jsem utahaný jak prase ...kotě a ani na to nevidím, jak prase ...krtek. No a není tu net zatím a mám nějaké problémy s wifi, takže zatím to budu na blog házet z flashky v netové kavárně při prohlížení mailů. Tyjo, takových počítačákových výrazů. No a k tomu co se v posledních rušných dnech dělo se dostanu jindy.

Tak zatím a dobrou noc přeju dom.

A kdybyste nahodou meli napad, co muze za to, ze mi nejede net presto, ze mi to tam vpravo dole ukazuje, ze jako pripojeno...tak sem s tim, diky moc...

Žádné komentáře: