neděle 24. února 2008

Tisková zpráva ze dne 24.2.2008

  • není čas, je hodně školy
  • dnes jste měli v ČR snad tepleji, než my tady
  • venku prší
  • zítra to budou 3 týdny co jsem tu
  • za 10 měsíců jsou zase Vánoce
  • odpoledne jsem byl na výborný oběd u Inky, Janči a Mali
  • ve čtvrtek má být nějaký svátek
  • tento týden odevzdávám první práce a začíná španělština
  • ...ale není to tak špatný, zatím dejchám a mám co jíst, a mám co jíst, a co jinýho mám chtít...

7 komentářů:

Jancll řekl(a)...

Ta fotka je paradni, tak tu vypada kazdy druhy borec :)...

Mejla řekl(a)...

Rovné kšilty jsou boží!

Anonymní řekl(a)...

Lavi: to je kámoš? (venus)

Lavi řekl(a)...

Né, to není kámoš :) tady jsem fakt ještě neviděl ani jednoho rovného kšilta! U nás je to prostě nákaza z emeriky. Stejně jako imperialistické mandelinky kdysi. A co v Anglii a ve Finsku, jak to tam s těmi škůdci je? Nemyslím mandelinky...

maruška řekl(a)...

většina Fiňátek je EMO, rovný kšilty sem tu neviděla, tady nosej všichni holiny a škůdce nepoznám

Anonymní řekl(a)...

venus: achjo, proč musím být anonym :D noo tady rovné kšilty taky moc nejsou, holky jsou už od malinka modelky ověšené bižu a zmalované, mnoho z nich už tlačí i kočárek a kluci preferují tepláky :)

maruška řekl(a)...

jo a ještě tu lidi nosej na kabátech a psech přišpendlený malý kulatý odrazky, aby je nezajely auta, jak je tu ta skoropolární noc