sobota 2. února 2008

Koupelna

Co mají společného Caňizares, Kouba a já? Je fakt, že každý z nás se na určitou dobu ocitl nebo ocitne ve Španělsku a ve fotbalové brance jsme každý určitě taky aspoň jednou stáli. Ale to není to hlavní.

Petr Kouba si v roce 1996 způsobil těžký výron kotníku, když doma v koupelně uklouznul po mýdle, které mu předtím spadlo na podlahu. Santiago Canizares v roce 2002 upustil lahvičku s vodou po holení a jeden ze střepů mu přeťal šlachu na noze. Po dalších 6 letech jsem se sprchoval já a protože jsem po nočním příjezdu z Prahy neměl v koupelce ručník, vydal jsem se pro něj do skříně. Při návratu do vyhřáté koupelky jsem na mokrém korku hodil krysu, kolenem praštil do futer, posunul panelákové jádro a rozduněl a probudil celý barák.

Tolik správná odpověď.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

:-D :-D :-D prostě borec..

Lavi řekl(a)...

právě, že blbec :) jako fakt... vždycky si v koupelce dávejte bacha, to není sranda. Málem jsem jel se sádrou nebo s vodou v koleni, i takhle jsem měl ale v letadle slušné problémy jak si sednout...