čtvrtek 14. února 2008

Jak mě okradli

Krade se všude, zloději jsou všude. Zde v Seville navíc chátra z Afriky, obchodníčci - zlodějíčci, kteří pak dvakrát týdně na trzích smlouvají o ceně zboží, často předem ukradeného. No a málem se tam v těchto dnech mohlo hádat o mojem foťáku, mobilu, nebo kompu.

Totiž, to jsem si tak jednou seděl v nádherném parku María Luisa, užíval si volno a šprtal španělštinu. No a jak jsem byl zabraný do čehosi, tak mi zmizel baťoh se všema cenostma, který jsem měl vedle sebe. Jinak jsem ho pořád kontroloval, seděl na něm a tak, ale prostě v tuhle chvíli zrovna ne. Takže panika, studený pot (nebo jak se to říká)...vyskočím, otočím se a vidím, že se pryč snaží co nejrychleji pajdat o berli nějaký cikán. Tak k němu doběhnu a s českým "héééj, wtf?" mu vyrvu svůj baťoh z pracek, kterýma se do něj už pomalu dostává. Načež začíná hrozit svou holí a něco huhlat. Jediné co rozumím je "carne" ... tak buď chudák (žádný chudák) měl hlad a hledal maso jako pejsek, nebo jsem blbě rozuměl. Tak prohledávám jestli mi nic nevzal a naštěstí teda ne. Maso jsem tam neměl (i když jako carné je i legitimace, takže možná po mě chtěl abych mu dokázal, že baťoh je můj, no to už je jedno). Tak jsem si sedl, hodil se do klidu a čekal jsem na příjezd negrů s letlampama. Vlastně ne (ale chuť jsem na to teda rozhodně měl), dál jsem se učil španělštinu a očkem sledoval cikána, který se tam dál procházel a zkoumal co by komu ukradl. Ale lidi už si dávali bacha, takže kulhající cikán, kterému asi někdo za něco podobného dříve přerazil hnátu, pomalu odešel. No a já jsem si ho z dálky vyfotil. Takže, kde je wally?


Každopádně teď si dávám na věci v parku, pokud je to vůbec možné, ještě větší pozor. Taky si dávejte.




6 komentářů:

Lu řekl(a)...

Jojo, parky jsou nebezpecne, jednou me v nem napadla zplasena veverk. Jinak kulhajici cigan je presne uprostred fotky za stromama, paklize to neni on, schovava se v bazenku. A pozor na veci!

Jancll řekl(a)...

To je ouplne bozi post! Co to ale bylo za debila...

Lavi řekl(a)...

Débil je španělsky slabý.. takže nějaký duševně slabší zřejmě. Dnes jsem si v tom parku usnul opřený o kolo a neukázal se. Dostal strach asi...

Jancll řekl(a)...

ty tam mas aj kolo? To si tak jezdis do parku a uzivas si Erasmu -- pohodicka. Slavite tam tu picovinu -- tokaj toho Valentyna? Tady to vsici zerou, nehorazne! No nic, mej se a ukaz jim!

Lavi řekl(a)...

JJ, mám kolečko, taky o něm napíšu :) protože jezdit si do školy v klidu na kole je jeden z mých životních snů, který si tímto splňuju. No a o Valentýna jsem tu nezakopl, v parku se válelo lidí jako obvykle a v obchůdku taky neměli žádnou speciální nástěnku nebo nabídku. Tady se budou slavit až Velikonoce... a to bude!
http://es.wikipedia.org/wiki/Semana_Santa_en_Sevilla

maruška řekl(a)...

Fini Valentýna slavěj..a Erasmáci využijou každou blbou záminku, aby se konal mejdan:)takže za chvili začne Valentýnská megapárty,kam pouštěj ale jen označkovaný lidi-náramkem příslušný barvy: zelenej náramek pro nezadaný, červenej pro zadaný a žlutej pro ty, co to maj komplikovaný:P