sobota 16. února 2008

Un Paseo por Sevilla

Tak jsem dnes sebral kolo a foťák a vydal se na malou projížďku městem, abyste mohli mrknout jak to tu vypadá z pohledu turisty. Pohled zahraničního studenta erasmu přinesu někdy pozděj. No a ti, kteří se chtějí dozvědět nějaké turistické perličky, nechť kliknou na "malavi" a dále na galerii "Sevilla". Otevřou si tak fota v rajčeti i s popiskama.

Ovšem pozor, některé údaje nejsou zas až tak docela pravdivé ;) Poznáte které 3 popisky poskytují mylné informace až hovadiny? Tipujte... No a já se jdu zas šprtat...

10 komentářů:

Jancll řekl(a)...

Parkovy kyc ma byt parkovaci klic! Nebo ne? Je to tezky kviz. Taky jsem si neco napsal na blog. Mej se Lavi a pilne studuj ;)...

Mejla řekl(a)...

Ja tipuju, ze spatne jsou tyto: "Ulicky", "Tramvajova trat" a "Ostruvek papousku" - melo by to spravne byt "Ulice", "Tramvaj do stanice Touha" a "Ostrov hrdlorezu, morskych zabijaku". Mej se paradne Lavi, davej pozor na zlodeje a pis a fot a uzivej si!

Lavi řekl(a)...

Co to je sakra za odpovědi? Tady mě snad nikdo neposlouchá. Popisky jsou pod fotkama. No to je jedno. Díky za přání, taky se mějte kucí.

maruška řekl(a)...

ja tipuju že blbost je ostrov papoušků, pak započetí stavby na Americkém náměstí a váš mrakodrap :P

Schenk řekl(a)...

U mrakodrapu souhlasim s Maruskou, to je blbost. Tehda byl uz mrakodrap o pul metru vyssi nez pises :P Mej se Lavi, Sevilla vypada z fotek moc pekne !

Mejla řekl(a)...

Ja taaak, ony tam jsou jeste popisky :-D tak priste no

Anonymní řekl(a)...

MARTINE je to bezva.

Lavi řekl(a)...

Dík, mamko :)

Lu řekl(a)...

Ja te taky chvalim :-)

Ondua řekl(a)...

Hoya, tož nevím, já našel jenom Plaza de América, no ale jsem zas minule našel Wallyho ;-) v tom jsem fakt dobrý